08 april 2011

Uppdatering känns som på sin plats

Listfreak som jag är listar jag vad som hänt sen sist.

  • Träffat kärleken. På jobbet.

  • Klippt lugg.

  • Har numera bara ett kilo kvar till målvikt.

  • Firat 35-årig fylliårfest med världens finaste vänner.


Fortsätter lista med vad som kanske eventuellt förhoppningsvis kommer att hända:



  • Förhoppningsvis sluta på mitt jobb. Jag har tröttnat.

  • Flytta till Tyskland. Berlin närmare bestämt.

  • Hitta en otroligt smart plan för vad jag ska göra med tjejerna eftersom att de inte kommer att kunna bli tyskar. Tips emottages tacksamt!

2 kommentarer:

elle sa...

Hej, vad kul att du är tillbaks! Har saknat ditt bloggande! Grattis på till målvikten o kärleken :-)

Erika sa...

Så roligt att du är tillbaka. Bra att man får en liten uppdatering =)