18 februari 2010

Jag blir så less

Jag har lite svårt att förstå att jag kommer att ha gips i ytterligare åtta veckor. Jag som tyckte att mina fem var nog.

Alldeles nog.

Men nej, inte det. Och vad hade jag kunnat göra för att undvika det?

Absolut inte ett jävla skit.

Och det som stör mig är att någon har pillat och skruvat och skurit i mig helt utan anledning.

Gips upp över armbågen. Vad kul. Det ser jag verkligen fram emot.

Bildlån


Verkligen!

Min syster sa att jag skulle försöka se det lite positivt. Jag har ju kvar armen. Och ja, det är verkligen bra. MEN, jag tycker ändå att det är pissigt. Hon sa att efter en vecka med gipskorsett ville hon ta livet av sig. Jag ska nog vara glad att det bara är en arm.

Men det är min arm och det gör ont och jag vill inte ha mer gips.

Inga kommentarer: