11 februari 2010

Stulen lista

Nu är det länge sen en lista. Hittade en hos Milo.

10 Favoriter
Dialekt: Värmländska
Mat: Sushi
Låt: Många...
Tecknad figur: Doris i Hitta Nemo
Sport: Storslalom
Komiker: Kommer inte på nån som jag tycker är sådär hysteriskt rolig
Veckodag: Onsdag
Glassmak: Ben & Jerry’s Cookie dough
Soloartist: Leonard Cohen

9 För tillfället
Humör: Mycket bra
Tanke: Jobb, jobb, jobb
Kläder: Tunika, leggings och converse
Bakgrund: Ett konferensrum på jobbet
Känsla: Lägtar till ikväll, pub på jobbet
Tid: 11.33
Bästa sak: Torrschampo
Irritationsobjekt: Åh, det är mycket just nu...

8 Första
Bästa vän: Malin på dagis
Husdjur: Fiskar som inte hette någonting
Kyss: Roger på mitt födelsedagskalas i 4:an
Piercing: Öronen när jag var 15
Förälskelse: Roger, samma kille som fick kyssen
CD skiva: Minns den, har kvar den, men kommer inte ihåg vad den heter
Bil: Gräddvit volvo 740
Ord: Ingen aning

7 Senaste
Telefonsamtal: Ortopeden, har fortfarande så jävla ont i handleden
Mat: Knäckemacka med ost
Dryck: Vatten
Biltur: Det var med pappa från Östra i lördags
Tv-program: ”Halv åtta hos mig” igårkväll
Spelad låt: PJ Harvey ”Send his love to me”
Köpta klädesplagg: Jeanskjol tror jag att det var

6 Har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja, mindre bra idé
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, en intervju för flera år sedan
Varit med i tidningen: Inte som jag kommer ihåg

5 Nej tack
Skolämne: Fysik, kemi, biologi
Mat: Blodpudding
Musik: Opera
Dryck: Sprit
Djur: Ormar

4 Saker
Du gjorde igår kväll: Såg på två avsnitt av Grey’s anatomy
Du kan höra just nu: Min arbetskompis som pratar i rummet bredvid.
Du inte kan leva utan: Sushi och katterna
Du gör när du har tråkigt: Ringer och terroriserar syrran

3 Personer
Du kan berätta allt för: Syrran, Anna, Helena
Du tycker om: Tove, Gabi, Helena
Du inte gillar: Nr 1, Nr 2 och Nr3 :)

2 Val
Coca Cola eller Fanta: Dricket inte nåt av det
Hund eller katt: Men katt

1 Önskan
Att jag ska vinna på Lotto på lördag!

Inga kommentarer: