14 juni 2011

Todo-lista

Igår gjorde jag en sån där dum sak som jag blir så irriterad på när det händer. I min telefon finns det en anteckningarfunktion där jag bla har en todo-lista med jättebra saker och idéer jag kommer på att jag måste göra. Den satt jag och fyllde på igårkväll med ännu en clever idé. Efter att jag var klar såg jag en anteckning som inte behövde finnas kvar eftersom att den var inaktuell. Jag araderar helt sonika den och när den slängs iväg i papperskorgen ser jag att jag slängt fel anteckning och just raderat den med alla mina braiga idéer. Gruff!!

Sen blev jag irriterad för att jag inte skrivit ner idéerna i min bok hemma för samma ändamål. Så nu kommer jag inte ihåg alla mina braiga idéer och de är helt borta. Vilket innebär att jag nu sitter och försöker komma ihåg allt braigt som stod där.

Men det stör mig. Mycket.

1 kommentar:

Erika sa...

Vad irriterande när det händer!
Hoppas att du kom ihåg något som du skrivit där.