25 juli 2010

Då var det ju semester igen

Jag har haft semester sedan i torsdags och det är så skönt. Jag släppte jobbet direkt och har inte tänkt det minsta på det. Och det känns så himla bra. Det har varit så mycket det här året och semestern är verkligen välbehövd. Mina semesterplaner är:
  • Måla trappan (om nu någon missat det)
  • Läsa ut The Dirt


  • Virka fler mormorsrutor så att filten jag tänkt göra blir klar någon gång. jag hade först tänkt ha det som ett terapiprojekt under gipseperioden. Men det går inte att virka med ena armen i vinkelgips så det är ingen idé att någon försöker sig på det. Så det har tagit lite längre tid än vad jag planerade. Men nu virkar jag flera rutor om dagen så snart är den nog klar.

Bildlån

  • Få besök i veckan som kommer
  • Se Kent på Trädgårn med Tove

Kent

  • Sen var det ju det här med att måla ett cd-skåp med. jag ska nog börja med det men det är inte säkert att det blir klart.
  • Sen tänkte jag att det skulle bli lite varmare igen så att jag kunde ligga ute i solen lite till.
  • Och så tänkte jag plocka lite av grannens hallon och körsbär i år igen. Om jag får. Jag har inte frågat ännu.

2 kommentarer:

Erika sa...

Åh, jag vill också plocka körsbär. De är så goda! =)

elle sa...

Så du kan virka? Pyssligt värre! Fint blir det!