01 juli 2010

Semesterplaner

Mina semesterplaner för den här omgången semester har blivit lite... grusade kan man nog kalla det. Jag tänkte göra följande:
  • Slipa och måla om ett vitrinskåp som jag tänkte ha som cd-skåp
  • Ta bort plastgolvet på trappan och åtminstone börja slipa trappen
  • Måla trappräcket och äntligen hänga upp det efter att det stått två år i ett hörn i köket
  • Städa ur i lillstugan inför att mamman kommer
  • Hälsa på i Trollhättan
  • Sola och ta det lugnt
  • Läsa

Vad jag däremot gjort är:

  • Pratat i telefon
  • Inte kunnat sova för att jag är lite kär
  • Pratat ännu mer i telefon
  • Solat
  • Läst

3 kommentarer:

Alicia sa...

Åh så härligt att vara kär! :)

Erika sa...

Din har gjortlista låter bra. På semestern ska man ta det lugnt ;)

Sv. Ja, jag får spana lite på rea nu till veckan då jag åker ner till jönköping en sväng.

Fifi sa...

Jag tänker alltid att jag ska få så himla mycket gjort när jag är ledig, men sedan blir jag bara hm, sittandes...