08 augusti 2010

Lär-känna-mig-lista

Hittade denna lista hos Mia och snattade den.

Du heter: Linda Marie
Smeknamn: Just för tillfället är det bara Gumman.
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Coldplay - Fix you
Beroende av? Kaffe.
Vad tror folk om dig? När de lär känna mig så tycker de nog att jag är lite knäpp.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag har fina kläder.
Hur imponerar man på dig? Med humor och självdistans.
Brukar du skratta för dig själv? Men ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Att min tremänning fick barn igår.
Var bor du? Stenkullen
Trivs du där? Just nu vill jag kanske bo någon annanstans, men jag trivs superbra här.
Har du haft sex idag? Hehe, nej det är allt bra länge sen jag hade det.
Hur svarar du i mobilen? Hallå om det är dolt nummer eller ett nummer jag inte vet och Linda om det är någon jag känner.
Vem ringde du senast? Syster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle försöka koncentrera sig på att inte vara hungrig.
Brukar du komma i tid? Ja
Hur känner du dig nu? Seg och uttråkad.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter? Jag tycker inget speciellt om fötter.
Vad saknar du? Kärleken
Hade du en bra kväll igår? Verkligen superbra kväll.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 11 om jag jobbar, annars lite senare.
Är du blyg? Ibland.
Sysslar du med någon idrott? Nej, men jag springer och tränar styrketräning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det kan man säga.
Har du spytt offentligt? Jag är rädd att jag nog måste svara ja på den frågan.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Flirta med tjejer.
Är du nöjd med ditt liv? Kunde vara bättre.
Är du bortskämd? Nej
Vad gör du i morgon? Jag ska åka in till Partille och handla lite mat.
Vad är det värsta du vet? Människor som ljuger och misshandlar djur.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja,verkligen.
Vad är det finaste du fått? Vet inte faktiskt.
En speciell dag du minns: Men det finns ju så många speciella dagar. En som jag tänker kanske lite extra på är den 28 maj i år.
Du samlar på: Glastroll
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag brukar inte ringa någon då.
När grät du senast? I förrgår tror jag bestämt att det var.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av skulder och åka till Luleå.
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Är du musikalisk? Verkligen inte.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, många gånger.
Biter du på naglarna: Nej

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh glastrollen....*sakna*