22 augusti 2010

Rensningen fortsätter

Idag har jag:

  • Tvättat allt i tvättkorgen.
  • Rensat lite till i garderoben. Men bara en morgonrock som jag inte använder och två operationsrockar (?!) som jag hade kvar sedan operationerna tidigare i år.
  • Städat skafferiet och slängt gamla varor.
  • Städat hallhyllan och hängt undan jackor som jag inte använder just nu.
  • Målat färdigt en del av bokhyllan som förut inte syntes, men som efter fredagens rensning nu syntes.
  • Målat lite i garderoben i sovrummet för att dörren alltid står öppen (så att tjejerna ska kunna hoppa in) och visar den otroligt tjusiga mörkgröna färg som är där inne. Nu vit.
  • Tvättat en matta.
  • Dammsugit hela huset.
  • Torkat golvet i hela huset.
  • Snurrat i ordning alla sladdar bakom tv´n och tejpat ihop dem. Avskyr sånt trassel!
  • Bäddat rent i sängen.
  • Samt vädrat korsdrag i hela huset. Hela dagen.
  • Plus att jag suttit ute och läst i solen med.

Så nu ska jag snart duscha och tvätta håret och måla naglarna och se på tv.

3 kommentarer:

Erika sa...

Vad mycket du har hunnit under en dag =)

Susanne sa...

Undrar om det INGÅR en förkylning när man köper nya kompisar. Jag hade mina en gång och sen blev jag dunderförkyld. Nu står de i hallen och ser kaxiga ut. Otrevligt. Jag köpte nog fel sort.

:-)

Kadri sa...

Men vad duktig du är

sv. stort tack