12 maj 2011

Uttråkad

Nu är jag inne i en sån period igen där jag är så uttråkad på mitt jobb att jag håller på att avlida. Jag vill bara göra någonting annat (läs flytta till Berlin och jobba på ett café eller nåt).



Bildlån


Hur i allsindar gör man för att komma ifrån en sån känsla? Det är så med allt tycker jag; Ska jag flytta, vill jag börja packa fast det är 4 månader kvar till flytt. Ska jag byta jobb, vill jag inte jobba kvar alls fast det är 3 månader till jag slutar. Och så vidare och så vidare... Men jag har i allafall bokat och betalt ett bord på Loppis på Heden i sommar. Då ska jag göra mig av med massor av ”skräp” som jag inte behöver ha kvar. Det innebär också att jag kan börja rensa ut hemma redan nu. Alldeles perfekt! Så till helgen är det jag som sitter i min lillstuga och sorterar upp saker i högar; ha kvar och slänga/sälja. På så sätt kan jag börja min flytt redan nu.

2 kommentarer:

Fifi sa...

Jag är likadan! Har jag bestämt mig för något vill jag ha det/göra det NU, det är ju plågsamt att vänta!

Haha, katterna har inte kommit så långt än, de har bara tagit över bilbarnstolen istället.

elle sa...

Flytta var då..?