01 juli 2011

Liten lista

Jag hittade en liten lista hos Fifi, som jag naturligtvis snodde.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag inte bara hittade ett par skor utan två par. Som jag kan gå i längre än 1 timme utan att få skavsår och ont av.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Hade ont i huvudet och låg i sängen.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Laddade över foton från telefonen till datorn.

Det senaste du sa högt: Någonting fånigt åt min katt.

Det senaste någon sa till dig: "Puss hej" i telefon igårkväll.

Vad har du druckit idag: Vatten och kaffe

Vad var det senaste du åt: Mozarellaost och tomat med olivolja, salt och peppar.

Vad var det senaste du köpte: Snus

Vad är det för väder hos dig nu: 22 grader och mulet.

Favoritlåt just nu: Start wearing purple med Gogol Bordello

Vad gör dig glad just nu: Att jag har så himlans bra grannar som kan ta hand om mina katter när vi åker iväg till Berlin imorrn.

Vad ska du göra härnäst: Hitta på någonting, vad som helst, för att slippa packa min väska.

Humör just nu: Lite seg av huvudvärken som jag hade tidigare idag.

Kläder just nu: Rosa sommarklänning från Indiska.

1 kommentar:

Erika sa...

Kul lista =)

Sv. Jag gillar inte heller när mjukglassen är för rinnig. Den ska ha lite hårdare konsistens.